
ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW
OBOWIĄZUJĄCE W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W CZUDCU
OD DNIA 25 MAJA 2020 R.
Obsługa klientów GOPS będzie odbywać się z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i klientów
- Klienci będą obsługiwani przez pracowników GOPS po uprzednim umówieniu się telefonicznym na spotkanie.
- Dane klienta i rodzaj sprawy do załatwienia wpisuje obowiązkowo do prowadzonego rejestru pracownik pełniący dyżur.
- Na terenie GOPS jednocześnie może przebywać 1 osoba.
- Każdy klient korzysta z maski ochronnej zasłaniającej usta i nos, dezynfekuje ręce przez wejściem do GOPS.
- Dyżurujący pracownik ustala z klientem jaką sprawę ten zamierza załatwić, powiadamia telefonicznie właściwego pracownika.
- Klienta, który zgłasza potrzebę rozmowy z pracownikiem socjalnym kieruje się do pokoju Nr 5 – stanowiska ds. pierwszego kontaktu.
- Klient przebywa w GOPS, będąc w masce.
-
Wymagane jest zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy klientem
a pracownikiem 1-1,5m. - Formalności po stronie klienta w GOPS są ograniczone. Wydawane są wnioski do uzupełnienia, które klient po całkowitym uzupełnieniu, poza Ośrodkiem wraz z kompletem dokumentów umieszcza w przedsionku GOPS w skrzynce, gdzie każdy dokument jest poddawany 24 - godzinnej kwarantannie.